ביטוח לרכב – לבחור את הפוליסה הנכונה

תוכן עניינים:

ביטוח רכב היא אחת ההוצאות המשמעותיות ביותר שנידרש לבצע אחרי רכישתו. מדובר בהוצאה שנתית קבועה, אשר משתנה בהתאם למאפיינים שונים ומגיעה לאלפי שקלים בשנה. תלוי כמובן בסוג הרכב, סוג הפוליסה, סוג התנאים הנכללים בה.

על מנת שההוצאה הזאת תהיה משתלמת מבחינתנו, אנחנו צריכים לבחון היטב מה הפוליסה כוללת וכיצד היא משרתת אותנו. אין סיבה לרכוש פוליסת ביטוח רכב מבלי לנסות למקסם את התנאים שלה מבחינתנו, וכמובן לצמצם עד כמה שניתן, בהתאם, את ההוצאות שלנו.

פוליסת ביטוח רכב כוללת בעיקרון שלושה סוגי ביטוחים. ביטוח חובה שהמדינה מחייבת אותנו לעשות, ושני ביטוחים שאנחנו רוכשים מרצוננו, מקיף וצד ג'. כל אחד מהחלקים כולל סעיפים וכיסויים שונים שמתייחסים למה שהחברה תציע לנו. כל כיסוי מתייחס להיבט מסוים, בין אם זה בהקשר של פגיעות בגוף וברכוש, ובין אם זה ברכב עצמו.

כשניגשים לבחור פוליסת ביטוח לרכב, יש שני חלקים עיקריים שאנחנו צריכים להתייחס אליהם. חלק אחד מתייחס לפוליסה עצמה, חלק שני מתייחס לחברה ממנה נרצה לרכוש את הפוליסה. כלומר, אנחנו צריכים לבחון מה הפוליסה כוללת ומה החברה מספקת לנו מבחינת שירות ודברים אחרים.

 

איך בוחרים פוליסת ביטוח לרכב?

תחילה אנחנו צריכים לבחון היטב מה הצרכים שלנו. יש הבדלים בין צרכים של רכב חדש, יד ראשונה, רכב שנרכש בעשרות אלפי שקלים לבין רכב יד חמישית שערכו מוערך באלפי שקלים או קצת מעבר לכך. יש הבדל בין רכב שמשרת אותנו לצרכים פרטיים לרכב עבודה שבלעדיו לא נוכל להתפרנס.

שנית, אנחנו צריכים לבחון האם יש מסלול מסוים שיכול להתאים לנו. למשל, מסלול שמבוסס על קילומטרז', מסלול שמבוסס על שימוש ברכב בימים מסוימים (לדוגמא, מסלולים המיועדים לחיילים שמשתמשים ברכב רק בסופי שבוע), ועוד שורה של מסלולים שיכולים להקצות לנו תנאים אטרקטיביים במיוחד בשבילנו.

שלישית, באופן טבעי צריך לבדוק את העלויות של הפוליסה אל מול הכיסויים שהיא מציעה, גובה השתתפות עצמית וכל פרט אחר שיכול להיות חיוני ביום בו נידרש להשתמש בפוליסה.

 

איך בוחרים חברה?

היום אנחנו לא חייבים לפנות בהכרח אל חברת ביטוח, אלא יכולים גם לפנות אל חברות אחרות המציעות מוצרי ביטוח ללקוחות שלהן. חברות פיננסיות שונות המציעות גם ביטוח לרכב.

לשם כך, עלינו לבחון מי החברה המציעה ומספקת את הפוליסה, עד כמה היא אמינה, עד כמה היא מנוסה ואיכותית, האם מדובר בחברה שיש לה רמת שירות גבוהה, בין אם זה לבירור פרטים ובוודאי כשאנחנו רוצים וצריכים לממש את הפוליסה.

חשוב לזכור, רכישת המוצר עצמו הוא רק חלק אחד בסיפור, החלק המשמעותי יגיע, אם נידרש להשתמש בפוליסה. אז נמדדת איכותה של החברה, האמינות שלה ובוודאי יכולות השירות המהירות והיעילות של צוות העובדים המועסק בה.

פיקוח מערך הסעות לארגונים

פיקוח הסעות הכרחי לכל ארגון גדול המנהל מערך הסעות לעובדים. בין אם מדובר בחברות פרטיות, מועצות, חברות הייטק, עיריות ועוד, שאין ברשותן את היכולת לבצע

ליבואני רכב תפקיד חשוב בתעשיית הרכב הבינלאומית יבואני רכב אחראים לייבא מכוניות חדשות ומשומשות למדינה, לוודא שכל הדרישות החוקיות מתקיימות ומשולם מסים לפי הצורך. יבואני

הסעות לאירועים

תחבורה היא חלק חשוב בהשתתפות בכל אירוע. בין אם אתם הולכים להופעה, לכנס עסקי או לחתונה, עליכם לוודא שיש לכם את תוכנית התחבורה הנכונה. מהזמנת