מוסך הסדר ליברה – מה זה ולמה משתלם לנו לעבוד איתו?

תוכן עניינים:

כל בעל רכב שרוכש ביטוח מחברת ליברה, נהנה לא רק מפוליסת ביטוח עם מגוון רחב של כיסויים שונים ומגוונים המתאימים לצרכים שלו, על פי סוג הרכב ומאפיינים שונים הקשורים להיסטוריה או לצרכים שלו כנהג. אלא הוא גם מקבל אפשרות לטפל ברכב שלו במוסכים ספציפיים.

כמו לא מעט חברות ביטוח אחרות, גם מבוטחים בחברת ליברה נהנה מאופציה של טיפול דרך מוסך הסדר. מדובר על מוסכים שעובדים באופן ישיר מול חברת הביטוח ומספקים שירותים למבוטחים של החברה תוך אפשרות לקבל החזרים על הוצאות הטיפול השונות, על פי תנאי הפוליסה שיש למבוטח וההסכם שיש לו איתה.

מוסך הסדר ליברה הוא למעשה דרך של חברת הביטוח גם לספק למבוטחים של החברה אפשרות לפנות למוסכים ספציפיים, מבלי שהם יצטרכו לחפש מוסך לצורך טיפול ברכב. למשל, אם עברנו תאונה ואנחנו צריכים לטפל ברכב, אז אנחנו יכולים לפנות ישירות למוסך שנמצא בהסדר עם חברת ליברה, ובצורה כזו, נוכל לקבל שירות באופן מיידי, בתנאים אטרקטיביים, ולא פחות חשוב, חברת הביטוח תהיה מוכנה לכסות את הטיפולים בהתאם לאופי הפוליסה.

 

למה חברת ביטוח מציעה לנו מוסך הסדר?

מוסך הסדר ליברה הוא שירות שניתן ספציפית ובאופן בלעדי למבוטחי החברה. מבוטחים של חברות אחרות, נהנים כמובן מהסדרים אחרים עם חברות הביטוח שלהן.

לחברת ליברה משתלם להציע לנו הסדר עם מוסכים שונים, מכמה סיבות:

ראשית, בצורה כזו לחברה יש יותר שליטה על האופן בו אנחנו מטפלים ברכב ומוצאים כסף על הטיפולים השונים. הרבה יותר הגיוני מצד חברת הביטוח להציע לנו הסדר עם מוסך שהיא מכירה ויודעת את המחירים שהוא גובה, מאשר שהלקוח יחליט איפה לטפל ברכב וההוצאות ייפלו על חברת הביטוח.

שנית, שירות זה משתלם ללקוח, מאחר והוא יכול לחסוך הרבה מאוד זמן, טרחה, וגם מאפשר לנו לקבל שירות במוסך אמין, מוסך איכותי, שכן חברת הביטוח לא עושה הסדר עם כל מוסך אלא רק עם מוסכים שבאמת יכולים לספק שירות ברמה גבוהה ללקוחות שלהם.

שלישית, צריך לציין שחברת הביטוח גם עובדת עם מוסכי הסדר שיכולים לספק שירות בפריסה ארצית. כלומר, כל מבוטח יכול לקבל שירות במוסך קרוב למקום מגוריו או למקום עבודתו.

חשוב להדגיש לסיכום חלק זה, כל השירותים וכל הטיפולים הניתנים במוסך הסדר מצויינים בפני הלקוחות בפוליסה, וכמובן שהם בהתאם לאופי הכיסויים שהלקוח רוכש.

 

איך יודעים באיזה מוסך אפשר לטפל ברכב?

כל לקוח של חברת ליברה, מקבל רשימה של מוסכי הסדר אליהם הוא יכול לפנות בשביל לטפל ברכב ולהחזיר החזר בהתאם לפוליסה. הלקוח יכול לבחור את המוסך בו ירצה לטפל ברכב, והוא לא חייב לעשות זאת במוסך מסוים כל הזמן, אלא על פי מה שנוח ואפשרי עבורו.

ביטוח לרכב – לבחור את הפוליסה הנכונה

ביטוח רכב היא אחת ההוצאות המשמעותיות ביותר שנידרש לבצע אחרי רכישתו. מדובר בהוצאה שנתית קבועה, אשר משתנה בהתאם למאפיינים שונים ומגיעה לאלפי שקלים בשנה. תלוי

פיקוח מערך הסעות לארגונים

פיקוח הסעות הכרחי לכל ארגון גדול המנהל מערך הסעות לעובדים. בין אם מדובר בחברות פרטיות, מועצות, חברות הייטק, עיריות ועוד, שאין ברשותן את היכולת לבצע

ליבואני רכב תפקיד חשוב בתעשיית הרכב הבינלאומית יבואני רכב אחראים לייבא מכוניות חדשות ומשומשות למדינה, לוודא שכל הדרישות החוקיות מתקיימות ומשולם מסים לפי הצורך. יבואני

הסעות לאירועים

תחבורה היא חלק חשוב בהשתתפות בכל אירוע. בין אם אתם הולכים להופעה, לכנס עסקי או לחתונה, עליכם לוודא שיש לכם את תוכנית התחבורה הנכונה. מהזמנת